اردوی آنلاین نوروزی 99

برگزاری آنلاین اردوی نوروزی 99

اردوی آنلاین نوروزی 99

برگزاری آنلاین اردوی نوروزی 99

اردوی آنلاین نوروزی 99

اردوی مطالعاتی نوروزی ،بهترین مرکز اردوی نوروزی، اردوی انلاین نوروزی

بایگانی
همراهان ما

آیا آموزش آنلاین اردو نوروزی99 مفید خواهد بود؟

شهداد شهداد | دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۱۲ ب.ظ

بررسی آموزش آنلاین

آیا آموزش آنلاین اردو نوروزی99 مفید خواهد بود؟

                               

 

سلام ،با توجه به گسترش حساسیت شیوع ویروس کرونا این روزها عبارت کلاس آنلاین و دوره غیر حضوری زیاد یه گوشتون رسیده.همچنین اهمیت حفظ سلامت داوطلبان عزیز در راس اولویت ما نیز قرار دارد. حال ببینیم چطور هست که در دوران نوروز از آموزش مجازی بهره مند شویم تا این زمان مهم در فرایند آماده سازی داوطلب برای کنکور را با داشتن یک برنامه ریزی دقیق و اختصاصی سپری کنیم.

  • آیا نیاز هست در روز های تعطیل هم برای بهره مندی از آموزش ها رفت و آمد داشته باشم؟:  در مدل آموزش مجازی چون مربی و دانش آموز با استفاده از بسترهای الکترونیکی همچون اینترنت و ویدئوکنفرانس با هم ارتباط دارند ،الزامی به حضور فیزیکی همزمان ایشان در یک زمان خاص و یا در یک مکان خاص نخواهد بود .این امر هزینه زمانی و مادی رفت و آمد و حضور را برای دانشجو و استاد از بین می برد؛ و باعث می شود داوطلب حتی در مسیر دید و بازدید های خانواده از این آموزش ها و پشتیبانی بهره مند شود.
  • سرعت یادگیری رو میتونم با برنامه کلی و قوانین ورود و خروج آموزش حضوری تنظیم کنم؟: 

در مدل اردو انلاین می توان سرعت فراگیری مطالب را  با نظر مشاور دوره کاهش و یا افزایش دهد و از انعطاف پذیری آن استفاده کند بدون انکه دیگر دتوطلبان کوچک ترین تاثیری بر یادگیری فرد داشته باشند.

  • آموزش محتوای مورد نیاز یا تکرار و پیروی از محتوی اجباری حضوری: 

فراگیران در دوره های آموزش مجازی می توانند بر روی آنچه نیاز دارند و قصد دارند یاد بگیرند تمرکز کنند و از تکرار یاد گرفتن آنچه می دانند پرهیز کنند. با این نکته و توجه به این امر که در آموزش مجازی مشاوره محور سرعت یادگیری حتی تا ۵۰% افزایش می یابد.

  • جذابیت بصری و شنیداری و یا یکنواختی مدرسه و دانشگاه؟

اکثر محتوای آموزش مجازی به روش های جدید و جذاب بصری و دیداری ساخته می شود و از کسل کنندگی و یکنواختی کلاس و کتابخوانه دیگر خبری نیست. استفاده از محتوای بصری و چندرسانه ای باعث درگیر شدن بخش های زیادی از مغز مخاطب می شود و کمک می کند محتوای آموزش داده شده تا زمان بیشتری در ذهن او ثبت شود ،همین اتفاق شور و انرژی دانش پذیران (به ویژه دانش پذیران جوان و نوجوان) را برای آموزش افزایش می دهد و از خستگی در اثر مطالعه زیاد کم می کند.

  • به روز بودن محتوا و دسترسی به بهترین مشاور تحصیلی کشور؟ :

 سرعت عرضه و تولید محتوای الکترونیک نسبت به محتوای چاپی و یا جلسات  فیزیکی بیشتر است و خیلی سریع می توان محتوای جدید را به دانش پذیران عرضه کرد. حال آنکه تغییر محتوای آموزشی چاپی به علت هزینه های بالای تولید و عرضه محتوا سخت است و این تغییر دیر انجام می شود. علاوه بر همه این ها چطور میتوانستیم از برترین متخصصان در هر کجای ایران که باشیم بهره مند شویم که  امکان استفاده از آموزش برای کاربران مناطق محروم و دوردست حتی عدالت آموزشی را برقرار خواهد کرد.

  • آیا میتوانم مطالعه مجدد و چندباره:داشته باشم؟ :

دانش پذیر به هرچند بارکه بخواهد می تواند از محتوای آموزشی استفاده کند و آن را مجددا مرور کند.

 

  • استفاده از جدیدترین متدهای آموزش امکان پذیر هست؟

در آموزش الکترونیکی همواره از به روزترین روش های آموزشی بری انتقال محتوا به مخاطب استفاده میشود و می توانید از برترین ها بهره مند باشید.

 

  • واقعا نیازی به پرداخت هزینه میلیونی برای یک دوره کوتاه حضوری هست؟

هزینه تولید محتوای آموزش آنلاین به صرفه تر از محتوای آموزش حضوری است و علاوه بر این داوطلبان بعد از ایجاد محتوای آموزشی می توانند این محتوا را چند بار استفاده کرده .آموزش الکترونیکی امکان استفاده از محتوای آموزشی را برای اقشار بیشتری از جامعه فراهم می کند ،چرا که نه تنها سلامت خودشان را در مکان های شلوغ به خطر نمیاندازند بلکه می توانند با هزینه بسیار پایین تر از آموزش های تخصصی بهره مند شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی